حضور قدرتمند شرکت سنگ سفید در صنعت سنگ




نظر به بینش شرکت سنگ سفید در ارائه محصولات و راهکارهای ارزش آفرین به افراد و سازمان‌ ها و در راستای توسعه زیرساخت‌های مشتری مدار و خدمت محور و دسترسی هر چه سریعتر مشتریان به محصولات دلخواه، نمایشگاه سنگ و ساختمان این مجموعه با محوریت ترویج دانش و سهیم شدن در رشد و توسعه صنعت سنگ در کشور با ارائه محصولاتی لوکس اعم از سنگ های اسلب، پلاک، آنتیک، معرق، پنل های سنگی، سنگ های تزیینی، تندیس، سرویس بهداشتی، آب نما، مبلمان شهری، ستون و سرستون، نرده، پله، قرنیز و حاشیه و سایر محصولات (آلاچیق، باربیکو، شومینه و ...) به صورت مجموعه ای جامع از تمام سنگ های معادن ایران راه اندازی گردید.
همچنین به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند پاسخگویی به مشتریان و ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع نمایشگاه این مرکز به صورت یکپارچه و در دو سالن مجزا در بطن شرکت راه اندازی شده است.
این گام در ادامه طرح بزرگ شبکه ارتباطی دانش محور شرکت سنگ سفید در حوزه های مختلف بوده و نوید بخش تحول در حوزه سنگ و ساختمان و اجرای شبکه اجتماعی پویا در سطح کلان خواهد بود. 
امید است با راه اندازی این بخش، بتوانیم در برقراری ارتباط موثر، تعاملی و ارزش آفرین با سازمان ها و افراد علاقمند به حوزه سنگ در سطح کشور، هرچه بیشتر از گذشته به صورت کاملا موفق، عمل نمائیم.

 

نظر خود را در مورد این مطلب ثبت کنید

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل
نظر شما
=
4
+
1